Anasayfa » , , , , » Hızlı ve Öfkeli 6 Türkçe Dublaj Tek Parça HD İzle

Hızlı ve Öfkeli 6 Türkçe Dublaj Tek Parça HD İzle

Efsane Filmlerden birisi olmuş Hızlı Ve Öfkeli serisinin son filmi olan Hızlı Ve Öfkeli 6 Türkçe Dublaj olarak sizlerle.. Filmde Vin Diesel, Paul Walker, Dwayne Johnson gibi deneyimli ve geçen serilerden tanıdığımız oyuncular yine kadroda ve eski bölümlerinden daha heycanlı ve aksiyonu bol sahneleriyle izleyicileriyle buluşuyorlar. Filmde Hobbs büyük vurgunlar yapan ve 12 ülkede izini sürdüğü bir çetenin peşindedir fakat bir türlü istediği sonucu alamayan Hobbs sonunda eski belalası Dom un kapısını çalarak ondan bu çeteyi durdumaları için yardım ister karşlığın da ise öldüğü sanılan Lettyi ve özgürlüklerine kavuşma şansları olacaktır. Dom bunu kabul eder ve tüm ekibiyle ( serilerdeki tüm oyuncular oynuyor ) Hobbsa yardım etmeye karar verirler.. Soluksuz aksiyon , soluksuz bir macera sizleri bekliyor. 
Not : Filmin en son sahnesinde Jason Statham Geliyor ve bu da serinin 7.filminin haberini veriyor :)











İyi Seyirler Dileriz....

Anahtar Kelimeler : Hızlı ve Öfkeli 6  izle, Hızlı ve Öfkeli 6 Türkçe  izle, Hızlı ve Öfkeli 6 Türkçe Dublaj izle,
Hızlı ve Öfkeli 6 tek parça hd izle,


12 yorum:

  1. teşekkürler adminim süper bi film ama domun sesi baya bi ince geldi bana :) ama olsun hiç yoktan iyidir

    YanıtlaSil
  2. 720p sorunsuz izledim teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. dom un sesinden sonra bilgisayarın fişi çektim :D seslendirmeye bak ya :D

    YanıtlaSil
  4. film güzeldi 7 si ne zaman cıkcak bilen varmı

    YanıtlaSil
  5. vay arkadaş jasonuma bak beee :D demek hanı o öldürmüş vay oç :D

    YanıtlaSil
  6. sonu güzeldi

    YanıtlaSil
  7. saol dostum güzel filmdi

    YanıtlaSil
  8. evet siteniz gerçekten güzel bütün filimler açılıyor teşekkürler tek part arıyordum buldum da

    YanıtlaSil
  9. nefis bir film…. seyrettiğim en güzel filmler klasmanına 3 ten girer

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler hocam sonu bi harika

    YanıtlaSil

 
Sitede bulunan filmler Vk.com, Facebook.com, Youtube.com gibi sosyal video sitelerinden alınmış olup
içeriklerinden bu sitenin yöneticileri sorumlu tutulamaz.
Telif haklarından dolayı kaldırılmasını istediğiniz içeriği iletişim bölümünden bildiriniz.
Copyright @ 2013 bence-izle
Tüm Hakları Saklıdır.